Serviceaftale til bilen

Med en serviceaftale får du en masse fordele og 100% økonomisk tryghed og overblik over dine udgifter til bilen.

Få masser af fordele!

En serviceaftale er din tryghed i hverdagen og en adgang til vores fordelsprogram. Med en serviceaftale får du tryghed i bilbudgettet og sparer samtidig en masse penge. Du kan vælge 3 forskellige niveauer af en serviceaftale, der dækker lige præcis dit behov. Lige fra det mest nødvendige: et olie og oliefilterskifte (bronze) til hele pakken med forskriftsmæssig service og reparationer på sliddele (guld). Hvilket niveau du vælger, afhænger af den risiko, du er villig til at påtage dig, men én ting er sikkert: det kan betale sig at være fordelskunde hos A&M!

Bestil et tilbud

Se Jonas forklare om vores serviceaftaler

De 3 serviceaftale-pakker

Bronze fra 99,-/md. 

  • Fordelsaftale
  • Olie- og oliefilterskift
  • 10 % på mekaniske reparationer
  • 3 gratis vaske/år* (værdi 207,-/år)
  • 17 øre rabat på brændstof*
  • Fri kontrol af bilen (ikke diagnosticering)
  • 10 % på øvrige værkstedsydelser**
  • Mulighed for rabat på tilvalgspakker
  • Eksklusive bronze-tilbud
  • 10 % på dæk/hjul

Sølv fra 196,-/md.

  • Serviceaftale
  • Service jf. fabrikkens forskrifter
  • 15 % på mekaniske reparationer
  • 7 gratis vaske/år* (værdi 483,-/år)
  • 18 øre rabat på brændstof*
  • Fri kontrol af bilen (ikke diagnosticering)
  • 15 % på øvrige værkstedsydelser**
  • Mulighed for attraktive add-ons
  • Eksklusive sølv-tilbud
  • 10 % på dæk/hjul
  • Fri opfyldning af sprinklervæske
  • Fri montering af pærer
  • Fri montering af vinduesviskerblade
  • Prioritetsbooking***

Guld fra 247,-/md.

  • Service- & reparationsaftale
  • Service jf. fabrikkens forskrifter
  • Inkl. alle mekaniske reparationer
  • 10 gratis vaske/år* (værdi 690,-/år)
  • 19 øre rabat på brændstof*
  • Fri kontrol af bilen (ikke diagnosticering)
  • 15 % på øvrige værkstedsydelser**
  • Mulighed for attraktive add-ons
  • Eksklusive guld-tilbud
  • 15 % på dæk/hjul
  • Fri opfyldning af sprinklervæske
  • Fri udskiftning og montering af defekte pærer
  • Fri udskiftning og montering af nedslidte vinduesviskere
  • VIP Prioritetsbooking***
  • Udskiftning af nedslidte sliddele
  • Fri opfyldning af motorolie
  • Fri bremserens og smøring

Alle rabatter er på vejl. priser og kan ikke kombineres med andre tilbud og rabatter.

* Brændstofrabat og gratis vaske gælder kun ved oprettelse af et A&M kort. Der gives ikke kompensation for ubrugte vaske, og brændstofrabat gælder kun bemandede Shell-stationer.

** Rabat gælder ikke tilbehør og ekstraudstyr eller montering af dette. F.eks. træk, cykelholder eller tagboks. 

*** Prioritetsbooking betyder, at du er sikret en tid inden for 2 uger på et vilkårligt A&M værksted. VIP Prioritetsbooking betyder, at du er sikret en tid på værksted inden for 1 uge på et vilkårligt A&M værksted, såfremt det kan lade sig gøre med bestilling af reservedele m.m.

A&M Loyalitetskort

A&M har sammen med Shell lavet et samarbejde, der gør det ekstra fordelagtigt at have en fordels-/serviceaftale hos A&M. Uanset om du har en fordelsaftale, serviceaftale eller service- og reparationsaftale, så kan du få et A&M loyalitetskort, der sikrer dig gratis vaske og billigere brændstof, samt en masse rabatter på værkstedet.

Har du ikke allerede et A&M Loyalitetskort, så skriv til info@am.dk for at bestille et unikt link til oprettelse! Husk at du skal have en aftale for at kunne bestille et A&M loyalitetskort.

Tilvalgspakker

Fra 96,-/md.

Denne pakke kan også købes separat uden en fordelsaftale hos A&M.

Fra 37,-/md.

*Vejhjælp kan kun tilkøbes på vores autoriserede mærker: Opel, KIA, Peugeot, FIAT og Saab. Kan også købes separat.

Fra 38,-/md.

*Tillæg for langdistanceaftaler (30.000 km./år-aftaler eller derover) er +20 kr./md. på ovenstående priser. Inkl. 50 km./dag og fuld forsikring (selvrisiko 5.000 kr.) ekskl. brændstof.

Hjulskift + dækhotel

Ved en kombineret hjulskifte + dækhotel-aftale får du 2 gange årligt skiftet dine hjul (fra sommerdæk til vinterdæk og fra vinterdæk til sommerdæk) inkl. TPMS kodning, så dine hjul snakker rigtigt sammen med bilens dæktryksovervågning + opbevaring af dine hjul hele året på A&Ms dækhotel, der sikrer at de bliver optimalt bevaret. Alt dette har en samlet værdi på 2 x 462,5 kr. + 2 x 479 kr. kr. = 1.883 kr. Der er derfor mange penge at spare ved at tegne en hjulskifte + dækhotel aftale – det eneste du skal gøre er at bestille en tid på vores hjemmeside, når tiden er til at få skiftet hjul. Du bestemmer helt selv, hvornår du gerne vil have dem skiftet, og er du fordelskunde (guld, sølv eller bronze), så får du yderligere rabat på den i forvejen lukrative pris. Pakken kan også købes uden en aftale. Har du behov for afbalancering kan dette købes for 300 kr. i forbindelse med hjulskifte.

Vejhjælp

Ved tilkøb af vejhjælp får du et års vejhjælp, så du er dækket ind, hvis uheldet skulle være ude. Vejhjælpen dækker alle former for driftstop, som ikke kan afhjælpes på stedet og dækker bugsering til vores værksteder indenfor 100 km. radius. Aftalen dækker i hele Danmark og skulle du have længere end 100 km. til vores nærmeste værksted, så vil behovet for afhjælpning afgøre, om bugsering sker til vores værksted eller et lokalt i området. Er du fordelskunde (guld, sølv eller bronze), så er der rabat at spare, og du får helt op til 25 % besparelse på dette tilvalg, hvis du er guld-kunde. Kan kun tegnes for vores egne mærker: Opel, KIA, Peugeot, FIAT og Saab.

Lånebil

Tilvalget lånebil sikrer dig en bil uden yderligere beregning hver gang du er på vores værksted med service eller reparation. Denne pakke dækker op til 50 km. pr. dag (1,6 kr./km. for overkørte km.), indtil din bil bliver klarmeldt fra værkstedet. Udgiften til brændstof er ikke inkluderet i aftalen, og skulle der opstå en skade på bilen, så er der forsikring, men dog en selvrisiko på 5.000 kr. Vil man gerne være helt forsikret, så kan der tegnes en selvrisikoforsikring på 100 kr./dag. Du kan kun vælge denne tilvalgspakke, hvis du har en bronze-/sølv/guldaftale med A&M. Har du en aftale med 30.000 km./år eller derover, så er prisen på dette tilvalg det dobbelte.

Se hvorfor en guldaftale kan betale sig

Fordelsaftale

Bronzemedlem

Hvad er en Fordelsaftale?

En fordelsaftale hos A&M dækker først og fremmest et årligt olie- og oliefilterskifte (få bilmodeller har 2-års interval). Du bliver bronzemedlem og får dermed en række fordele på værkstedet, som gør det væsentligt billigere for dig at være bilejer.

Hvem kan få en Fordelsaftale?

Alle der har en brugt eller ny bil (alle mærker) kan tegne en Fordelsaftale, der sikrer det mest nødvendige vedligeholdelse af bilen - typisk en gang om året.

Hvorfor en Fordelsaftale?

Fordi du sparer en masse penge og slipper for meget besvær. Denne aftale er ideel til bilejere med bil uden for garantien, eller som tidligere har haft en service- og reparationsaftale eller serviceaftale og godt vil bevare mange af de ekstra fordele hos A&M og bekvemmeligheden ved at dele vedligeholdelsen op i månedlige betalinger.

Prisen starter fra 99,-/md. og er afhængig af bilstørrelse og antal km. og dit olie og oliefilter interval.

Serviceaftale

Sølvmedlem

Hvad er en Serviceaftale?

En Serviceaftale er en aftale, der sikrer dig autoriseret service jf. fabrikkens forskrifter, så du er sikret at garanti og evt. kulance er opretholdt og dokumenteret helt korrekt. Man bliver samtidig sølvmedlem og får adgang til en række fordele på værkstedet. Det er value for money og nemt og overskueligt, fordi man deler den årlige udgift op i 12 lige store månedlige dele.

Hvem kan få en Serviceaftale?

Den kan kun tegnes af vores autoriserede mærker (Opel, KIA og Peugeot), da der indgår autoriseret services jf. fabrikkens forskrifter. 

Hvorfor en Serviceaftale?

En serviceaftale (sølv) er for de bilejere, der gerne vil have vedligeholdt deres bil efter fabrikkens forskrifter, således at man er sikret garanti og evt. kulance m.m. er overholdt helt efter bogen. Med denne serviceaftale ønsker man selv at bære risikoen for, at der er nogle ting, der skal laves på værkstedet, og betaler dermed kun til det, man skal bruge for at overholde fabrikkens forskrifter.

Prisen starter fra 196,-/md. og er afhængig af bilstørrelse, antal årlige km. og dit serviceinterval

Service- og reparationsaftale

Guldmedlem

Hvad er en Service og reparationsaftale?

En service- og reparationsaftale er den mest populære serviceaftaletype, fordi den dækker stort set alt på værkstedet, og man dermed ikke skal bekymre sig om uventede værkstedsregninger. Den kan i grove træk sammenlignes med den sikkerhed, du får med, når du privatleaser en bil. Du bliver guldmedlem og får samtidig adgang til en masse fordele, som gør det billigere og nemmere at være bilejer.

Hvem kan få en Service- og reparationsaftale?

Den kan kun tegnes af vores autoriserede mærker (Opel, KIA og Peugeot), da der indgår autoriseret services jf. fabrikkens forskrifter. 

Hvorfor en Service- og reparationsaftale?

Denne serviceaftale er til bilejeren, der godt kan lide at have sikkerhed og et fast bilbudget. En service- og reparationsaftale kan betragtes som en forsikring, der samtidig sikrer dig, at omkostninger til service og andet vedligeholdelse jf. fabrikkens forskrifter er betalt. Så er du sikker på at garantien er gældende, hvis du skulle få brug for den.

Prisen starter fra 247,-/md. og er afhængig din bilmodel, ønsket løbetid, bilens nuværende kilometerstand.

Aftalen kan tegnes i en periode på 3-7 år (KIA) og 3-5 år (Opel og Peugeot) fra 1. registreringsdato og på biler op til 2 år gamle 

FAQ Serviceaftale

Hvad dækker rabatten på ”øvrige værkstedsydelser”?

Øvrige værkstedsydelser er f.eks. hjulskifte, undervognsbehandling, aircondition service, afbalancering, styretøjsudmåling , TPMS-kodning, bilpleje, bremserens, sæsontjek, diagnosticering, støjdæmpning mv.

Kan jeg ændre årlige antal kilometer i aftalen?

Ja, det er altid muligt at ændre det årlige antal km. i aftalen. Du sender blot en mail til serviceaftale@am.dk med din nummerplade og ønskede ændringer, så sender vi dig en kontrakt til godkendelse hos dig.

Hvordan opsiger jeg min aftale?

Hvis du er uden for den obligatoriske bindingsperiode, så kan du til enhver tid opsige din aftale med løbende måned + 1 måneds varsel. Du sender blot en mail til serviceaftale@am.dk med din nummerplade og årsag for opsigelse.

Kan jeg forlænge min serviceaftale?

Du har altid mulighed for at forlænge din serviceaftale. Har du en Guld-aftale, så kan den dog maksimalt løbe 5 år på en Peugeot eller Opel og 7 år på en KIA. Du vil kunne overgå til en sølv-aftale, så du er sikret mange af de samme fordele som i din tidligere aftale. Skriv til serviceaftale@am.dk, hvis du ønsker at forlænge/fortsætte din aftale, og vi sender dig hurtigst muligt et tilbud på en opdateret aftale.

Kan jeg købe tilvalgspakker, selvom min aftale allerede kører?

Ja, tilbuddet om tilvalgspakker eksisterer på alle type aftaler, så længe du har en aftale hos os. Ønsker du et tilvalg til din eksisterende aftale, så sender du blot en mail til ønsket tilvalg, og så sender vi en opdateret aftale til godkendelse hurtigst muligt.

Kan jeg overdrage min aftale til en ny ejer?

Du kan altid overdrage aftalen til en ny ejer efter samme gældende betingelser som aftalen indeholder i dag. Er der nogle ændringer i overdragelsen, så skal vi have det at vide på serviceaftale@am.dk, og så vil vi hurtigst muligt sende et tilbud til den nye ejer til godkendelse.

Serviceaftalerne omfatter ikke:

  • Trafikskader, hærværk, tyveri, karrosseriarbejde, sadelmagerarbejde, malerarbejde, polering og anden kosmetisk vedligeholdelse.
  • Vedligeholdelse og reparation af ekstraudstyr ej fabriksmonteret ved aftalens indgåelse.
  • Brændstof, forsikring, vægtafgift, vejhjælpsservice (kan tilkøbes) o.lign.
  • Dæk, herunder dækskifte, montering og afbalancering, kodning af TPMS-ventiler og opbevaring af hjul, medmindre særlig aftale er tilkøbt.
  • Transport til og fra værksted og lånebil, medmindre dette er tilkøbt.
  • Reparationer, som kan henføres til vild og unødvendig hård kørsel, kørsel på byggepladser, i skove eller tilsvarende uvejsomt område.
  • Skader og reparationer på lygter, glas og ruder.
  • Skader stenslag, punktering eller anden udefrakommende påvirkning.
  • Biler, som benyttes til erhverv, motorsport, taxikørsel, køreskole eller anden persontransport, varetransport eller udlejning, medmindre særlig aftale er indgået herom.
  • Fælge, reservehjulsudstyr og lapning af dæk
  • Vejhjælp, medmindre dette er tilkøbt aftalen
  • Lak, karrosseri, ruder, glas og spejle uanset årsag
  • Radio, antenne, GPS/navigation, musik- og kommunikationsudstyr uanset årsag
  • Styretøjsudmålinger, justering styretøj
  • Batteripakke el-/plug-in hybrid-biler

3 Eksempler på guldaftale

Opel Corsa KIA Rio Peugeot 208
Pris/md. 421 kr. 284 kr. 365 kr.
Motor Benzin Diesel Diesel
Services total 18.150 kr. 14.896 kr. 8.990 kr.
1 x Skift af bremser 8.500 kr. 8.500 kr. 8.500 kr.
Rensning af bremser 3.900 kr. 2.475 kr. 3.900 kr.
Pollenfilter, luftfilter m.m. inkl. i service inkl. i service 3.713 kr.
Diverse 5000 kr. 5000 kr. 5000 kr.
Total 35.550 kr. 30.871 kr. 30.103 kr.
Med serviceaftale 25.260 kr. 23.856 kr. 21.875 kr.
Besparelse 10.290 kr. 7.015 kr. 8.228 kr.

Der kan tegnes service- & reparationsaftale på biler op til 2 år gamle fra første registreringsdato. Opel Corsa eksempel er baseret på 5 år med 15.000 km./år, Peugeot 208 er baseret på 5 år med 11.000 km./år og KIA Rio = 7 års løbetid med 10.000 km./år.

*Diverse posten består bl.a. af: påfyldning af motorolie & sprinklervæske, skift af viskerblade & pærer, evt. og opdatering af software på bilen (undtaget navigation)

Når din bil skal til service...

Brug for lejebil?

Har du brug for en lejebil, når du skal på værksted? Læs mere om priser her.

 ► Mere info

Hvorfor autoriseret?

Læs mere om, hvorfor kan det godt kan betale sig at besøge et autoriseret værksted.

► Mere info

Serviceeftersyn

Læs alt om hvilke autoriserede services A&M tilbyder til din bil.

 Mere info

Denne side benytter cookies for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere her.

OK

Stil et spørgsmål

Udfyld nedenstående og stil dit spørgsmål. Vi sidder klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til vores services eller ønsker rådgivning omkring din bils vedligeholdelse

 

Vi bestræber os på at svare dig inden for 3 timer i arbejdstiden, men der kan gå længere tid i særligt belastede perioder.

Kontakt os

Udfyld nedenstående og skriv evt. en besked omkring din henvendelse. Så vil vi komme tilbage til dig hurtigst muligt.

 

Vi bestræber os på at svare dig inden for 3 timer i arbejdstiden, men der kan gå længere tid i særligt belastede perioder.

Bestil tilbud på serviceaftale

Udfyld nedenstående informationer. Så vil vi komme tilbage til dig med et tilbud hurtigst muligt.

 

Vi bestræber os på at svare dig inden for 24 timer, men der kan gå længere tid i særligt belastede perioder.